-
-
Ár
-
Készlet
-
Márkák
Az adblue működésének lényege, hogy a rendszer az SCR katalizátorba fecskendezi, ahol a kipufogógázban található környezetszennyező nitrogén-oxidokat nitrogénné, vízzé és levegővé transzformálja. Az Euro VI-os szabvány bevezetése óta kötelező ellátni SCR rendszerrel a haszongépjárműveket. Elsődlegesen tehát környezetvédelmi szempontból alkalmazzák a gyártók. Az Euro III-as besorolású járművekhez képest min. 60%-kal csökkenti a kibocsátott nitrogén-oxidok mennyiségét. Az Euro IV-esekhez viszonyítva pedig min. 80%-kal a részecskék számát. Az adblue segítségével 7%-kal is mérsékelhető a kibocsátott szén-dioxid mennyiség. Környezetvédelmi előnyei mellett az üzemanyag-fogyasztást mérséklő tulajdonságát is érdemes megemlítenünk. Közvetett módon mérsékelhető vele a gázolajfogyasztás, az SCR-es dízelmotorok ugyanis konstrukciójuknak köszönhetően alacsony fogyasztást produkálnak.
Az SCR-rendszerrel ellátott kocsikat nem ajánlott adblue nélkül használni! Ellenkező esetben a kocsi diagnosztikai rendszere csökkentheti autója teljesítményét. Ügyeljen rá, hogy még véletlen se töltse az üzemanyagtartályba! Rendeljen tőlünk, megbízható forrásból, ezzel is elkerülve a minőségbeli problémákat. Ha kifogásolható minőségű adblue adalékot tölt autójába, azzal az SCR-rendszer meghibásodását kockáztathatja! Ugyanígy fontos, hogy még véletlenül se higítsa fel az adblue adalékot!
Az SCR-rendszerrel ellátott kocsikat nem ajánlott adblue nélkül használni! Ellenkező esetben a kocsi diagnosztikai rendszere csökkentheti autója teljesítményét. Ügyeljen rá, hogy még véletlen se töltse az üzemanyagtartályba! Rendeljen tőlünk, megbízható forrásból, ezzel is elkerülve a minőségbeli problémákat. Ha kifogásolható minőségű adblue adalékot tölt autójába, azzal az SCR-rendszer meghibásodását kockáztathatja! Ugyanígy fontos, hogy még véletlenül se higítsa fel az adblue adalékot!
Tételek: 1 - 3 / 3 (1 oldal)